Textové služby

Názvy Produktov
Slogan/Headline
Text na web stránky
PR články
Blogové články
Preklad z angličtiny
Správa sociálnych sietí
Web design
Logá a identita
Reklamná fotografia 
Názvy produktov

Máte nový produkt a potrebujete pre neho výstižný, úderný, štýlový názov? Dobrý názov je základ úspechu. Budeme žhaviť mozgové závity, skúmať trh v danej oblasti, študovať históriu a ponúkneme Vám toľko návrhov, aby ste boli spokojní a vedeli, že TO je PRESNE ON! Vytvorili sme už niekoľko takýchto novotvarov, od názvov pre rad domácich olejov, drevené výrobky či uzávery plechoviek.

1

Slogan/Headline

Slogan je hlavná idea, heslo, prísľub Vašej značky, ktorým chcete dať jasné posolstvo svojmu zákazníkovi. Vyjadruje hodnotu a filozofiu spoločnosti. Slogan je stručná, väčšinou dvoj-trojslovná fráza alebo veta, pridružená k Vášmu logu. (napríklad Nike – just do it). Slogan odráža to, čím značka je, pričom má byť čo najviac atraktívny. Tvorba sloganu si vyžaduje hlboký ponor do problematiky tej-ktorej spoločnosti a zároveň kreatívnu myseľ. Skvelý a originálny slogan copywriter nestvorí na počkanie,  brilantná myšlienka sa napokon dostaví až po dlhšom štúdiu značky, trhu, konkurencie a po”nekonečnom” kreovaní s obsahom slov.

Headline je hlavným mottom reklamnej kampane. Vyjadruje ideu, ktorú v aktuálnej kampani značka  potrebuje najviac vyzdvihnúť. Headline aj slogan sú veľmi silné nástroje marketingu a reklamy.

2

Texty na web stránky

Texty na webové stránky sú dnes veľmi dôležité. Hlavným kritériom je čo najlepšie využitie kľúčových slov a fráz pre SEO (Search Engine Optimization), teda vyhľadávanie na internete. Bohužiaľ, orientácia na SEO často znižuje kvalitu textov a dôraz sa kladie na stručnosť, keďže dlhšie texty už ľudia nečítajú.

U nás nájdete nielen tvorbu prázdnych “bla bla” textov s kľúčovými slovami, ale aj vysokú štylistickú úroveň na základe novinárskej praxe, ako aj implementáciu kľúčových slov do programovej štruktúry webstránky, a to aj v angličtine. Samozrejmosťou je používanie hashtagov a iných funkčných pomôcok. Texty na webové stránky píšeme stručné, ale hutné, plné obsahu.

3

PR články

PR články alebo rozhovory sú novinárske žánre, ktoré hovoria o Vašom produkte, Vašej značke alebo organizácii, a ktoré sú zverejňované ďalšími médiami. Ide o kombináciu náučno populárneho a reklamného textu. Nejde o prvoplánový popis Vášho produktu, ale o širšiu tému, ktorá čitateľov zaujme a navedie k Vašej značke.

4

Blogové články

Blogové články sa píšu v pravidelných, kratších časových intervaloch, referujú vašu aktuálnu činnosť, akciu, aktivitu. Sú písané sviežim atraktívnym jazykom a sú výborým nástrojom pre udržanie povedomia o Vašej značke a pre pravidelný kontakt so zákazníkom. Blogové články píšeme tak, aby zaujali nielen Vašich (potencionálnych) zákazníkov, ale aj Google roboty. K blogovému článku nafotíme fotografie, natočíme video.

5

Preklad z anglického jazyka

Na preklad z cudzieho jazyka pre súkromné účely často postačuje online prekladač, ak však potrebujete presne významovo a štylisticky preložené texty, je vhodné sa radšej obrátiť na človeka, ktorý daný jazyk aktívne ovláda. My ponúkame preklady z agličtiny na úrovni a podklade Štátnej skúšky z anglického jazyka. 

6

Správa sociálnych sietí

Facebook stránku a Instagram profil Vám navrhneme a “naplníme” obsahom. K tejto službe patrí aj spravovanie Facebook reklám. Spravovanie Fb a IG profilov je pravidelné a máme v ponuke rôzne balíčky. Podkladové materiály ako fotografie, videá a informácie nám dodávate Vy, alebo ich vytvoríme za Vás.

7

Web design

Tvorba webstránok a eshopu na klúč, následná analýza Google analytics, vytvorenie  GoogleFirmy.

8

Logá a corporate identity

Návrh loga alebo jeho redizajn, tvorba dizajn manuálu – od vizitiek po vzhľad interiéru.

9

Reklamná fotografia

Či potrebujete nafotiť biznis portrtét, produkty na eshop alebo ilustračné fotografie, spoľahnite sa aj v tomto na profesionálov. Produktovú fotografiu Vám kvalitne nafotí iba fotograf, ktorý má k tomu potrebný fotoateliér, techniku, potrebné pomôcky a rekvizity, nedá sa to robiť “na kolene”. Zároveň má skúsenosti a vzdelanie ako vo fotografovaní, tak aj v počítačovej postprodukcii a grafickom dizajne.

Portfólio dlhoročnej fotografickej praxe Lubomiry Petrovej nájdete tu: www.lubomirapetrova.com

10

KONTAKTUJTE NÁS

TELEFÓN

0908 597 187

EMAIL

info@topcopywriting.sk